La multi ani....

Si a mai trecut un an...extrem de repede..si ma gandesc care sunt planurile mele marete pentru anul asta....primul gand ar fi sa termin bine cu licenta, sa vad poate prind cumva vreo bursa prin strainatate si al doilea ar fi sa ma angajez.
Ma tot uit la oamenii..prietenii..din jur si ma gandesc ce planuri au iei...multi parca nu au nici un drum..vor doar distractie, petrecere, chefuri si bautura...si ma gandesc ce irosire fara rost..nu spun ca nu trebuie si distractie dar cand e vorba de ceva serios..ar trebui sa ne punem pe gandit....
Am 22 de ani...vreau sa lucrez...si nu oriunde...vreau sa fac ceva in viata asta...si ma gadesc la filmul The Bucket List...daca as mai avea doar cateva zile sau o luna de trait ce as face cu viata mea? ce idealuri/scopuri mi-as atinge...ce mi-am propus eu pentru viata mea..inafara de un job..o familie..si sa fiu sanatoasa? Voi vi-ati pus intrebarea asta?....
Cred ca am sa-mi fac o lista cu cateva idei..cateva locuri pe care vreau sa le vizitez anul asta..cateva lucruri pe care vreau sa le realizez in 2010...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu