back home..and full option

M-am intors de la mare acum 2 zile, dupa un infernal drum cu trenul la intoarcere -cu intarziere de 6 ore (nici mai mult nici mai putin) si am decis ca va fi ultima experienta de genul cu trenul pentru ca nu merita.
De cele 8 zile petrecute la mare- caldura mare monsieur, agitatie in Costinesti(5 zile), dar si in Mamaia(3 zile), plin litoralul in ciuda caniculei, crizei, bombelor de genul" dragonii de mare", "rechini pe plaja" etc. si romani si straini, mai ca nu aveai loc sa iti intinzi prosopul. preturi pentru toate buzunarele desi la banii dati am fi facut o super extra mega excursie in Grecia sau altundeva....Pentru cei care vor petrecere, muzica, agitatie, fete sumar imbracate sau chiar nud se remoanda Costinesti, pentru cei care vor liniste, relaxare si plimbari linistite Costinesti si Mamaia se exclud. Am promis impreuna cu prietenul meu ca in urmatorii 5 ani spunem adio la litoralul romanesc, ne orientam spre munte sau spre afara.
Am ajuns acasa, am injurat CFR-ul, am dormit putin, am nimerit in plin festival Artmania in Sibiu si plin de rock-eri (pe care i-am avut si in tren si ei la fel de "spurcati" la vorba ca si noi in ceea ce priveste drumul). A fost Sfanta Maria, nu am sarbatorit pentru ca am fost la nunta-domnisoara de onoare..alt chin, alte momente.....si o zi inteminabila.
Dupa doua saptamani i-am vazut pe ai mei si am stat la taclale pentru ca apoi sa iau in brate perna si sa il vizitez pe mos Ene.
Hmm...as face totusi o recomandare cu privire la cazarea din Costinesti la Vila Flavia din Costinesti, 3 stele, gazde primitoare, conditii excelente gasiti site-ul pe net.
Numai azi ce am intrat sa vad ce se mai petrece pe blogosfera si vad ca se pun lucrurile in miscare cu evenimente tip :PrinSibiulmeu, Feeric Show, Auto-Moto Show etc. Cred ca am sa ma ambitionez si am sa ma bag si eu pe aici pe acolo si asa timpul imi permite din moment ce nu lucrez (inca..sper). In alta ordine de idei caut un job....dar oferta lasa de dorit.....om vedea...cam atat...pentru aceasta dimineata;)
Ceva poze din vacanta aici:


PS. M-am intors cu o alergie  de la mare , cu vreo 10 alunite in plus, si un dor de mancarea de acasa...:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cel mai frumos concediu pe care l'am avut ! :X :*

Anonim spunea...

concediu excelent la vila Flavia in Costinesti,la doi pasi de mare,va recomand.

Trimiteți un comentariu