90s si facebook

Profm 90s noua mea obsesie in materie de muzica non stop:) Mi-am reamintit melodiile copilariei, de unele am uitat cu desavarsire, de exemplu:D


Bun, lasand la o parte muzica... facebook-ul asta te pune la curent cu absolut tot, proteste, intamplari, casatorii ce e nou si ce e vechi in materie de absolut orice si sa nu mai spun de jocuri ca bejeweled, poker si fluffy care provoaca dependenta (mie) si altele ca Barn Buddy, Farm Ville, City Ville care sunt trenduri de trenduri si sa nu mai spun de statusuri si mesaje si "joculete" menite sa ridice intrebari:)...pauza de respiro....
Bun, ce e HOT momentan protestul impotriva benzinariilor care aduna mii de oameni cauzei.....si care cred ca va fi super extra reusit tocmai datorita facebook si yahoo (cred).
Oricum acesta e mesajul care circula neintrerupt de cateva zile pe net:
 
Dragi Romani haideti sa nu ne mai lasam calcati in picioare de benzinarii MILIARDARI si sa-i facem sa vada ce inseamna sa piarda bani. Dupa asta pretul benzinei/ motorinei va SCADEA. SA NU INTRE NIMENI IN NICIO BENZINARIE - pe 17-18-19. ianuarie. sa mergem cu RATB, cu bicicletele sau pe jos , sau alimentati inainte . Amintiti-va de 21-22 DECEMBRIE 1989 SI INCERCATI SA FACETI LA FEL. DATI MAI DEPARTE ACEST MESAJ, SA AJUNGA LA TOATA TARA

SO, romani din toate partile uniti-va. (eu nu am masina si nu alimentez-evident:))) dar dau veste in tara!!

Smell ya later people!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu