rezolutii pentru 2012....

Ce isi propune lumea pentru noul an?
Sa fie mai buna, sa slabeasca, sa fie mai muncitoare, sa fie mai atenta la detalii, sa faca mai mult voluntariat, sa ajute, sa scrie mai mult pe blog??
Oare cate persoane isi duc la bun sfarsit rezolutiile de anul nou??
Mi-am propus cate ceva si anul trecut si nu stiu de cate am tinut cont....din pacate
Anul asta imi doresc sa mananc mai sanatos, sa fiu mai buna cu familia si cu cei dragi, sa nu mai las pe maine ce pot face azi, sa nu mai cheltuiesc o gramada de bani pe haine si lucruri materiale...DAR pana la urma se zice ca o viata ai: de ce nu sa nu te bucuri de toate mancarurile si gusturile, de ce sa nu te rasfeti cu cate o prajiturica?? Le compatimesc pe fotomodele care rabda foamnea....mie daca mi-e pofta de ceva trag o fuga la magazin si imi iau...bine fara excese:)
Anul care vine vreau sa pastrez mai mult legatura cu prietenele dragi si cu vecina care m-a batut azi la darts:)
Si muulte alte ganduri, dar mai bine mai putine si care sa le realizez...decat fara numar si sa le las balta.
baby steps works better:)
La multi ani 2012!
Sa aveti parte de un an nou plin de zile cu bucurii si zambete, un an mai bun, mai bogat, cu amintiri cel putin la fel de bune ca cele din 2011.....

4 comentarii:

Blogal Initiative spunea...

Salut!
Scuze de offtopic. Nu am gasit niciun formular de contact.
Sunt Chinezu (chinezu.eu) de la Blogal Initiative
(www.blogalinitiative.ro). Sper sa nu te deranjeze mail-ul asta (daca nu,
nu-i bai, intru in spam data viitoare:) ), dar cautam sa activam in Blogal Initiative
diverse comunitati de bloggeri din tara si ne facem o baza de date.
Te-ar interesa sa primesti mai multe informatii despre campaniile pe care
le desfasuram?
Ideea e ca prin Blogal Initiative orice blogger poate participa la
campanii si poate castiga atat premii, cat si poate dobandi informatii din
schimbul de experienta ce are loc in interiorul comunitatii formate.
As aprecia un raspuns pe contact at blogalinitiative.ro si acordul de-ati introduce mail-ul
in baza noastra de contacte.

Multumesc!

Cazare Iasi spunea...

pentru cei mai multi o rezolutie buna ar fi sa se tina de cuvant pentru cele de anu trecut..

Bancuri spunea...

Buna ziua
Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri365.ro cu titlul Bancuri
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa bancuri365@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
O zi buna va doresc

office.com/setup spunea...

If you want to download Microsoft 365 or other Microsoft office products, you want to go to the official website. This website, www.office.com/setup, is the official site you’ll use to set up your Microsoft Office account. It comes with many benefits, like being able to sign in and activate your Microsoft Product Key. These products will be shown on your Account page.You can use the office.com/setup webpage to download your products and set them up on your PC or Mac computer.

Trimiteți un comentariu