vorbeam azi cu un prieten...si mi-am dat seama cat de stresata e lumea si de agitata din cauza la servici, viata personala, timp liber, idei geniale care nu pot fi realizate si asa mai departe.
asadar azi numesc oficial ziua de 16 februarie 2010, ziua agitatilor. aici ma includ si pe mine pentru ca si eu ma agit:P..din orice motiv: sesiune, parinti, servici, timp liber, iesiri, prieteni, relatie personala, casa, curatenie, mancare bla bla bla..:) Cum ar fi sa nu fim deloc agitati sau stresati? booring:D...pana la urma noi ne cream propriile circumstante si situatii si noi ne facem ceea ce suntem..bine si mediul si anturajul..poate codu genetic...dar in mare parte noi suntem cumva pentru ca asa vrem...nu?
Interesant cum de multe ori cea mai mica chichita..parca ne da una peste cap..si nu ne mai putem ridica (ma refer aici la orice problema)..si dupa daca analizam sau ne este analizata problema de catre un prieten sau de o cunostiinta puff...nu ni se mai pare mare lucru:)....ne sunt aratate alte probleme mult mai mari..nu prostioara mea care e insignifianta dar totusi ma atinge si ma agita:D
hmm...pana la urma e frumoasa viata cu tot cu aceste agitatii si stresuri..o fac mai dulce si mai piperata...:)

V-am mai spus ca sunt fericita?...:D
va doresc si voua sa fiti fericiti!...si un zambet pe zi cel putin e dieta recomandata...:D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu