vremea e varza..

halal primavara...io care ma bucuram ca a venit primavara...soarele era pe cer..era mai cald....apareau ghioceii.....aseara a fost frigu lumii din viata satului.....vijelie si vant de nu era urma de om pe strada.....si de aici cum putem sa nu ne intrebam..inafara de condiiile meteo "nefavorabile"....nu suntem oare noi de vina...ma refer aici la incalzirea globala???
Daca noi "tratam" mediul NASPA...aruncam gunoaie, poluam mari,oceane si rauri, poluam aerul, zicem ehh lasa ca se degenereaza.....noi ca oameni de rand..dar marile companii poluante si industriile de tot felul?....chiar suntem o amenintare la adresa mediului si a speciilor de pe pamant.
Dar ce mare branza, doar a trecut si Conferinta de la Copenhaga pe teme de mediu...expira imediat si protocolul Kyoto...si nimic serios nu se "adopta"....Cat de inconstienta si indiferenta este lumea???
Asa ca..mi-am propus sa-mi bat colegii, vecinii,amicii, prietenii, familia la cap sa NU mai arunce gunoi pe strada, sa RECICLEZE:)....prin fapte micii se ajunge la fapte mari....
Pana la urma...hai sa fim ecologisti!
Esentele tari se pastreaza in sticlute mici!
Plus..sunt de acord cu metoda baby steps..ca la romani e mai greu cu a giant step:))

Daca tot studiez relatiile internationale si stiintele politice. m-am gandit ca as putea sa comentez- ca e la moda- despre nebunia politica si scandalurile din ultima vreme....dar nu am s-o fac..ci doar am sa meditez si am sa dau din cap si am sa zic...Mare e gradina ta Doamne...stiu nu e tocmai o atitudine de adoptat..pana la urma schimbarea sta in tineret...poate peste 2 3 generatii va fi altfel...poate chiar mai repede:)

asta a fost fustrarea mea azi..vremea:))

see ya later faulks...vorba unui mare geniu-Bux Bunny:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu