George Becali:
"Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informatii din lume, stie tot, chiar si un fir de par..."
" Este vointa lui Dumnezeu, ca eu sa pasc acest popor...."
" Becali e un brand, eu la Avicola Iasi pot  sa fac pui marca Gigi Becali, daca vreau..."
                       
Ion Iliescu:
" A garanta proprietatea inseamna a limita dreptul omului asupra proprietatii lui.."

 Dumitru Dragomir:
"Familia e sfanta, pe cand patria.... e cum sa va spun, patria e sacra..."
 " Am ajuns la o varsta la care mi-am dat seama ca trebuie sa fiu cinstit...."

 Gheorghe Hagi: 
"Omul e o persoana umana...."

Marian Vanghelie:
"In ultimii cinci ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem"
 " Sint oameni tineri, oameni care sint aici in fata si pe care vreau sa le multumesc..."
 " Toata lumea in unanimitate a fost de acord..." 
  "S-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar..."

 Si cel mai tare banc a la Vanghelie:
-Cioc, cioc...!
-Cine este.?
-Marean...
-Care?
-Care este....:))   
 

           

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu