parampampam

O saptamana full option:
  • Follow-up la emisiunea Marea Defrisare...si nici un raspuns concret de la autoritati(big bullshit)
  • M-am bagat pe supervizare promotii...si e bataie mare de cap
  • Zapada si frigul vietii parca nu mai au de gand sa dispara odata
  • A venit primavara tot nu..
  • Am de gand sa vad o caseta de la o nunta de cand eram mica, cica ma spargeam in figuri la dans:D can't wait
  • Am de gand sa ma uit la Romanii au talent azi..
  • M-am inscris intr-un centru de cercetare si am scris un articol despre Africa de Nord
  • E groaznic ce se intampla in tari ca Egipt, Tunisia, Sudan, Libia....mi se pare ca la noi e foaie verde..teoretic ca practic...le avem si noi pe ale noastre
  • Aveti pe cineva care termina anul asta facultatea si nu s-a hotarat in privinta cursului festiv si al banchetului?? Text me...sau follow this.
Si ceva muzica din vremurile 80' :


Bine ca e weekend!!!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu