Sunt răcită deci citesc.....

Am avut o săptămână şi încă am de stat în casă şi citit. Dintre cele câteva cărţi pe care le-am savurat, fie ele chic-lit, serioase, curioase, seci...una mi-a căzut perfect pe domeniu...
Este vorba de "Fantoma" de Robert Harris. Nu e SF..nici cu întâmplări oculte sau misticism, paranormal sau supranatural ci ceva cât se poate de credibil, că mai mai mă gandesc dacă nu e pe bune...
Vine cam aşa: E vorba de un scriitor-fantomă care trebuie să preia locul altuia-mort în mod misterios, în scrierea memoriilor unui prim-ministru, acuzat de crime de război, colaborare cu CIA şi alte cele. E o carte care n-o poţi lăsa din mână....cu turnuride situatie..secrete..şi un final care te dă pe spate. Ce rol au interesele, câte şmecherii politice sunt ascunse, cum se decid destine, ce rol au marile puteri pe scena internaţională....şi cum sunt oamenii -păpuşi în teatrul politic. Un şir întreg de legături, spioni cu acoperire cât se poate de reală...nici nu mă îndoiesc că aşa ceva se întâmplă şi în viaţa reală. Şi ca să vă mai incit puţin...în spatele fiecărui bărbat se află o femeie-şoţie sau amantă...sau ambele...:)
E o lectură uşoară..am citit-o aseară pe nerăsuflate şi din întâmplare.

Pe lângă cartea asta mai seriooasă puţin nu am putut renunţa şi la romanele chic pentru fete...aşadar am savurat şi "Ex-ii anonimi" de Lauren Henderson-o idee după alcolici anonimi....şi " Am scăpat de griji" de Anna Maxted. Nu prea sunt ele comedii, dar au şi momente penibile, haioase, reale chiar...plus că astfel de lucruri se pot întâmpla oricui. Gelozie, obsesie, iubire, suferinţă.....o grămadă de "suflet".
Azi mă apuc şi probabil o să şi termin " Ultima prelegere" de Randy Pausch- povestea unui profesor care se confruntă cu cancer în faza terminală dar care provoacă la îndeplinirea propriilor vise....


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu