ce e nou sub soare....

  • m-am angajat "din nou"..de data asta la munca de birou si operare calculator intr-un domeniu paralel cu ceea ce am studiat...dar nu asta conteaza ci faptul ca lucrez....pe criza...
  • scriu....pentru CSSP- Centrul de la Sibiu pentru Studiul Pacii..un think thank nou infiintat...google it if interested....
  • am urmarit cu atentie ceea ce se intampla in Libia....si tare mi-e teama ca Libia este doar inceputul....
  • in weekend se anunta o ieseala in Cluj....sper sa ajung la Gradina Botanica...:)
  • unele vechi, altele noi...
  • m-am uitat la Romanii au talent si am constatat ca unii romani chiar au talent.....iar pielea gainii mi s-a facut cand am privit Trupa Ballance, pe Narcis, pe Adrian si pe cele doua fete grasute dar frumoase-Cristina si Alina...
  • am ras citind blogul lui Andi Moisescu.....mi se pare mult mai misto decat Badea, Cabral sau Ciutacu...
  • am "plans" uitandu-ma in reluare la Romania te iubesc....bine nu chiar plans..dar am ramas cu un gust amar....si totusi stim ce se intampla dar nu facem nimic....
  • mi-am dat seama ca DOAR familia merita 100% din timpul meu....(si iubitul meu...care e inclus in familie bineinteles)
  • sunt happy....si ma trezesc privind in gol si bucurandu-ma de lucruri simple....
  • si acum ma intorc la citit.....
PS. Azi m-am bucurat vazand un fratior mai mare conducandu-si fratiorul mai mic la gradinita pe bicicleta....
Ieri am strambat din nas...cand am vazut 2 fete de 14 15 ani care erau tunate pentru centura in fata unui bar din centru....

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu