Sa incepem cu inceputul...sunt racita cobza, vorba lui MO: "raceala mea are o gripa"....
Weekendul trecut am fost in Cluj...cu gandul la Gradina Botanica dar vremea nu a tinut cu noi...asa ca am trecut pe mall-uri, umpic de centru si vizionat filmul The Rite la CinemaCity.
 Bai frate...deci film mai horror decat The Rite..n-am mai vazut de mult, iar Anthony Hopkins joaca genial....(,mai putin cand plezneste o fetita in film....e pe treaba lui) Mi-a placut filmul......e despre exorcizari, demoni, credinta.....te pune pe ganduri si intri intr-o stare numai buna de speriat....
Carti....am citit "Doua fetite in albastru"  Marry Higgins- un roman despre o rapire a doua fetite gemene de 3 ani...care comunica intre ele; un amalgam de sentimente te trec pe cand citesti cartea si mai ca simti ce experimenteaza parintii celor doua in acele cateva zile de groaza, "Magic" Mellisa Bank- o carte din colectia cocktail de la Humanitas-draguta povestea dar prea multa obsesie pentru greutate si prea mult accent pus pe fizic...sper ca pitzi de varsta 13 14 ani sa nu cada in plasa lecturii.....si sa se aventureze in mai stiu eu ce maraton de diete....
Weekend: gripa, medicamenteeeee, e-mic boc, vizionat Thron legacy si Big Mommas Like father like son.....faina ideea la primul film...al doilea a dat spre sfarsi in film pt copii....(gen musical sau nu).
Si e Saptamana Patimilor....romanii se pregatesc mai mult de dat fuga la shopping decat sa se ganedasca la ceea ce inseamna Sarbatoarea Pascala....oricum sunt ferm convinsa ca o sa vedem si anul acesta la TV Patimile lui Hristos...film cam prea realist??? sau oricum, trebe sa fii tare sa te uiti la unele scene...

O saptamana placuta!
PS am citit un post interesant al unei foste colege despre cum petrecem timpul din viata noastra: pe scurt vine cam asa:
  • 2 ani jumatate vorbiti la telefon
  • 12 ani socializand
  • 5 ani si 6 luni ne uitam la TV
  • 3 luni petrecem la doctor
  • 16 ore avem orgasm
  • 16 luni facem curatenie in casa
  •  6 luni petrecem pe WC
  • 1 an si 7 luni facem sport
  • 2 ani si 2 luni gatim
  • 2 ani si 6 luni conducem masina
  • 24 de ani si 4 luni dormim
  • 9 luni le pierdem in drum spre servici, scoala etc.
Nu stiu cate de "pe bune " sunt datele dar cica sunt dintr-un studiu facut de cercetatori de la Universitatea din Kholn cu titlul "Inventarul unei vieti"....interesant:D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu