amalgam...am fost buzy buzy.....

Doamne, ce repede trece timpul....Saptamana asta am avut cursul festiv, deci am absolvit oficial si nu oricum ca sefa de promotie:D...cu mici si mari gafe, incurcari, emotii, agitatie, ne-am lungit, ne-am plans de durere de picioare dar a trecut si momentul acela.
Apoi a venit banchetul:) alta mancare de ciorba....alta distractie, agitatie, dans, concursuri, surprize,..pe scurt genial:) distractie...fara plans...doar  voie buna si mult dans:D
Asta e partea buna....am avut si examene, sunt in plina sesiune...plus o licenta care se apropie cu pasi grabiti....plus ca a venit varaaaaaa si e caldura monsieur....caldura mare....abia astept vacantza,sa stau la umbra unui copac sa beau un ice tea sa citesc o carte si sa fac baie in mare...:)
Au avut loc multe evenimente pe langa viata mea personala...a fost TIFF in Sibiu (Festival de Film in Transilvania), au fost proteste, greve, s-a iesit in strada, lumea se plange, baba se scarpina....unii nu au nici o durere, altii sunt solidari...sunt curioasa unde se va ajunge.....vorbeam cu prietenii..si faceam pariuri cand o sa cada Guvernul Boc...:) asta gluma gluma...dar e nasoala situatia per ansamblu..dar la cate probleme cotidiene au unii ce mai conteaza ce se intampla la nivel national....o sa treaca..toate trec.....se poate mai rau, poate va fi mai rau, dar nu imposibil de trecut peste....
ca sa inchei in stil vesel. 2 poze( de la banchet si curs festiv)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu