Imi place emisiunea n-am ce face...Apropo Tv cu Andi Moisescu, imi place caterinca, imi place cum se desface firu in 4 si cum sunt analizate o tona de chestii..de la persoane, evenimente, fenomene, masini, case, Romania(trezesteteee) si tot ce nu-ti mai vine sa crezi. Cum imi place ciocolata calda si sa citesc asa imi place sa ma uit la Apropo Tv. Ma uit, ma mir, ma amuz si apoi trec mai departe..cateodata poate am o mica initiativa si impartatesc (ca acum). Este o emisiune care merita..parerea mea.
Emisiunea de azi despre tigani, manele, telenovele si alte cele. Cat de true:)) Vorbim, barfim, acuzam..tiganii in sus si in jos, ei sunt de vina..blablabla....dar cand vine vorba de muzica..manelele urla peste tot (de la nunti, chefuri, cabane, botezuri, campanii electorale si asa mai departe). La fel si telenovelele cu tigani a la Romania..care sunt everyday pe canalele consacrate...Cine nu a auzit de State de Romania??? pe bune....toata lumea...si macar de curiozitate nu te uiti sa vezi ce si cum..si hop si rating..hop si telenovele extra mega de succes... Cum zicea Andi Moisescu..Margelatu..Garcea si State....nici nu ma mir. Multora le place circul, dar dupa atata "circ" si scandal politic..mai trebuie sa ne si descretim fruntile si sa ne uitam gura casca la tv..la ce??? La Satra, State de Romania etc etc.....Hmmm
Nu m-am uitat nici macar din curiozitate, dar daca toata lumea vorbeste trebuie sa cercetez...revin cu pareri:)

3 comentarii:

Cosmin Bleoca spunea...

Apropo TV....mmmm ce emisiune....ce om, si mai ales....CE SUBIECTE! :)))mult prea tare! Am ratat emisiunea si trebuie neaparat sa caut ceva imagini! :))) cu telenovelele si muzica....nimeni nu asculta....nimeni nu se uita....dar la naiba...astia traiesc...si o fac foarte bine...unde mai pui ca publicitatea in orele astea....e ft scumpa! :)) Dar oamenii din romania se uita la Discovery! :)) Felicitari pentru spiritul de observatie! Salutari:D

daninho spunea...

apropo tv si cronica carcotasilor sunt cele mai tari emisiuni de la TV :)

Anna Ioni spunea...

Sincer de Badea m-am cam saturat...mai nou sa dat si pe putina muzica....deci Apropo Tv e in top...bineinteles dupa Discovery and co:P

Trimiteți un comentariu