incantata apoi uimita...

Am avut placerea de a merge la teatru ieri la piesa Don Juan vine din razboi. O piesa de exceptie, pe un frig de traznea....si cu minunatul anunt:
„Stimaţi spectatori, dragi prieteni! Aţi urmărit până aici 75% din spectacol. Potrivit Hotărârii de Guvern, noi suntem plătiţi cu 75%. Procentual vorbind, am putea considera că noi ­ne-am făcut datoria. Am putea să ne oprim aici, iar dumneavoastră să plecaţi acasă. Motivaţi de faptul că dumneavoastră reprezentaţi raţiunea noastră de a fi, pentru că aţi cumpărat bilet întreg, din dorinţa de a vă oferi un strop de bucurie şi din respectul pe care vi-l purtăm, vom continua. Vă mulţumim!".
Le dau dreptate..pana la urma si ei sunt afectati de criza si isi merita banii si aplauzele. Pe scurt: piesa sa jucat la hala Simeron-pustie in jur...bantuita de caini vagabonzi si de gunoaie..Let's do it Romania nu a ajuns pe acolo din pacate, decorul a fost modest dar de efect, iar actorii de nota 10....a fost frumos si am trait alaturi de ei parca experienta lui Don Juan.
Pe larg: am ajung acasa si am zarit pe prima pagina a Ziarului  Sibiu 100% cum exista neintelegeri in familia Teatrului Radu Stanca, a nu se intelege gresit. Se pare ca Directorul Teatrului Domnul Chiriac a cam monopolizat puterea si cam ia toate deciziile..iar unii actori au de suferit. Dar in final de ce m-as mira cand peste tot e la fel? Unii sunt avantajati, iar altii nu "gusta" din deliciile vietii....
No comment, asa e moda la noi...unii DA altii BA... oricum in spirit de echipa, sustin totii actorii care pana la urma ne incanta pe noi: fie ploaie, fie vant sau ger...ei chiar isi merita aplauzele!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu