am un prof de nota 20....

Daca la primul curs de master al acestui prof m-am intimidat, de data asta ma lasat speachless....e beton, asfalt, ciment...luati-o cum vreti, numai luati-o. Nu vreau sa dau nume, dar mentionez ca imi preda cursul de managementul resurselor umane si chiar daca am facut doar de 2 ori cu el....parca mi-a tras o palma si m-a trezit la realitate! E unul din profesorii aceia care te fac sa vrei, sa incerci, care te ambitioneaza sau te trezeste la realitate. Este un model de reusita..probabil ar fi trebuit si el invitat sa vorbeasca la TedxSibiu..ehh poate cu urmatoarea ocazie!
Managementul resurselor umane....de ce naiba nu am avut cursul asta acum 3 4 ani???? sau chiar din liceu?? sunt atatea chestii care le afli parca mai tarziu decat ar trebui, chestii care te ajuta in viata si care sunt atat de simple si uneori la indemana incat ai zice ce naiba????!!!! :)) nu in sens de wtf, ci in sensul de si eu aud asta doar acum???
Resursa umana este cea mai importanta resursa....well d'ohhh:))
Primul citat care ni l-a spus a fost: "Singura cale de cunoastere a omului a fost greseala." (Nicolae Iorga)
Ei, cred ca as putea vorbi o zi intreaga pe citatu asta:P..cam asa e el....poate vorbi despre orice, oricat, oriunde:)
Parca a trecut mult timp de cand o persoana ca Domnul Profesor de Managementul resurselor umane...sa-mi capteze atentia si sa ma "incite" la cultura:)...prea mult timp:)
Pana la urma si predatul este un dar....si cred ca am sa invat multe lucruri de la acest om..abia astept:D
Asa s-a dus ziua mea de sambata la master de la 9 dimineata la 6 seara...cu un prolog de 2 ore trecut parca in 5 minute....
Tot respectul pentru unii oameni!

3 comentarii:

daninho spunea...

eu zic ca trebuia sa-i dai numele... poate ajunge la tine pe blog si vede cat de frumos ai scris despre el :)

Anna Ioni spunea...

dupa zice ca vreau sa imi asigur o nota mare prin diferite metode:)) se va simti el daca ajunge pe aici:))

Citadela Sibiana spunea...

Acum ca esti blogger activ in blogosfera sibiana hai la blogmeet! :)

Blogmeet sibian - a II a - editie de toamna 2010 http://t.co/j8ts3B4 plss (sa se dea din gura-n gura)

Trimiteți un comentariu