intrebari....

Cred ca fiecare dintre noi si-a pus la un momet dau una dintre urmatoarele intrebari si poate au gasit sau poate nu un raspuns. Iata asadar cateva intrebari care au raspunsuri diferite sau poate nu au nici unul....
  1. Exista un Creator?
  2. Exista viata dupa moarte?
  3. Care este sensul vietii?
  4. Exista lumi paralele?
  5. Exista extraterestri?
  6. Ce este dragostea?
  7. Crezi in destin?
  8. Exista egalitate de gen?
  9. Ce intelegem prin fericire?
  10. Care este adevarul suprem?
  11. De ce ni se intampla lucruri nasoale?
  12. De ce el/ea si nu eu?
  13. De ce nu e nimic simplu?
  14. In viitor se va descoperi elixirul nemuririi?
  15. Care este cea mai buna metoda de slabit?
  16. Oul sau gaina?
  17. Care este secretul fericirii?
  18. Cat voi trai?
  19. Care este cea mai faimoasa persoana din lume?
  20. Cum voi fi peste 10-20 de ani?
Va las pe voi sa gasiti raspunsuri si poate chiar sa le comentati. Cred ca fiecare dintre noi am putea dezbate aceste intrebari , unii pro altii contra, dar unde am ajunge? Vom avea vreodata raspunsul la orice? Exista adevarul suprem? Cine hotareste ce este adevar si minciuna? (exceptie faptele ce pot fii dovedite stiintific).
Cred ca nu va exista niciodata un raspuns identic pentru intrebarile de mai sus..dar merita sa raspundem.....

3 comentarii:

Cosmin Bleoca spunea...

Sincer:D Ai vrea raspunsuri la toate intrebarile?:))) O sa spui ca sunt fixist! Dar....la fel cum prefer sa nu stiu toate "curiozitatile" la unele intrebari prefer sa nu stiu raspunsuri.....:D Prefer sa cred ca nici una dintre aceste intrebari, nu are un raspuns 100% batut in cuie, ci adecvat varstei si experientei. Sper si imi place sa cred...ca viata nu e o sarma pe care mergem doar drept, si inainte si noi putem influenta intr-un fel sau altul, raspunsurile la o parte din intrebari, pe parcursul vietii! Bafta si numai bine! :D

Anna Ioni spunea...

;)) Poi daca ar fi dupa mine as raspunde probabil scurt si la obiect cu ceea ce cred acum asa:
1 Da
2 Da
3 fericirea
4 vor exista sa vedem ce zice morgan freeman pe discovery:)
5 sper ca nu:)
6 dragoste=1+1=fericire, intelegere, prietenie..
7 destinul mi-l fac eu
8 oricat as vrea sa cred in egalitatea de gen, niciodata nu vom fi perfect egali...
9 fericire..hmm...aici am multe de Zis dar vezi o postare mai veche...:)
10 nu exista adevarul suprem
11 pentru a aprecia lucrurile ne-nasoale
12 pentru ca viata e o aventura si o competitie si trebuie sa dam tot ceea ce avem mai bun si sa ne intrecem limitele
13 pentru ca daca tot ar fi simplu unde ar mai fi ditractia de a lupta?
14 sper ca nu:)) time and space have their limits
15 cateva luni in tari subdezvoltate (trist i know)
16 gaina(conform Bibliei)
17 secretul fericirii hmm...e secretul fiecaruia dintre noi si fiecare trebuie sa si-l asume
18 lasand statisticile deoparte voi trai cat sa-mi vad visele realizate si atata timp cat voi lasa ceva in urma mea
19 raspunsul meu personal: Bill Gates sau Oprah-oscilez intre cei doi;))
20 mai matura, mai deschisa la minte, mai..mai..mai:))

Anna Ioni spunea...

fericirea nu se cumpara in rate, mai 2010;)

Trimiteți un comentariu