azi m-am suparat pe mine.....

Da, m-am suparat pe mine pentru ca nu citesc destul, nu cunosc destul despre ceea ce se intampla in lume, pentru ca sunt asa de lenesa cateodata, pentru ca trece timpul si nu il folosesc cu folos intotdeauna, pentru ca nu ma implic mai mult, pentru ca las pe maine ce pot face azi, pentru ca nu fac ce imi place........am multe ganduri si idei..dar de cele mai multe ori le las la stadiul de idei...si apoi uit de ele...pana imi amintesc iara si iara ma enervez....
Si pana la urma, toata lumea face la fel...cati dintre noi, facem tot ceea ce ne dorim si ceea ce trebuie tot timpul?..de ce sunt oamenii asa de "adormiti", "fara chef" cateodata....lasa ca si maine e o zi....om trai si om vedea.....lasa ca e timp, care-i graba....si uite asa trec zilele, lunile si anii si ne dam seama ca am irosit o gramada de timp....astazi m-am suparat pe mine..


poate acum cand o sa mai citesc postarea asta o sa pun mana sa fac ceea ce trebuie, acuma ma intorc la citit si scris pentru licenta....cu gandul sa ma implic mai mult la viitoarele evenimente care ma intereseaza....dezbateri, lansari de carte...si alte chestii utile....daca nu azi...atunci maine va fi poate prea tarziu!
  Asa ca haideti sus...cei care stati degeaba cateodata...miscati-va fundul si faceti ceva ce v-ati fi dorit dar nu ati avut timp, citit o carte, documentati-va, participati la activitati culturale, evenimente, suna-ti un prieten mai vechi orice....dar nu mai irositi timpul...

De azi nu ma mai plang,,,de azi actionez, sunt inca studenta si am de gand sa profit de timpul liber pentru ca peste ani voi avea alte responsabilitati, dar azi sunt doar eu si am timp....:)

la asta m-am gandit eu azi:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu