de ce ne fardam...?

ne fardam , ca sa ne simtim mai bine cu noi insele...ne fardam pentru ca e in trend...ne fardam ca sa fim placute de partea opusa(barbati)...ne fardam pentru ca ne place....pentru ca ne ascunde defectele..pentru ca ne reliefeaza trasaturile frumoase..etc....
si totusi barbatii spun ca ne plac natural....si unii vorbesc de rimel ca si cum ar fi smoala, de fond de ten de parca ar fi un kil de vopsea, de farduri, rujuri, tusuri etc ca de produse care nu isi au rostul....chiar daca ne spun ca ne plac in mod natural...noi tot ne fardam....aiurea..si eu fac la fel....dar cateodata un produs cosmetic ne insenineaza ziua ca o ceasca de cafea cu lapte dimineata....si pana la urma fiecare e frumos in felul lui, iar noi femeile nu avem nevoie de tone de fard sa fim apreciate....asta suna ca si cum m-as revolta impotriva industriei de cosmetice..dar ce ar fi sa mai renuntam la farduri umpic...pentru ca naturaletea e in trend.....as putea chiar zice ca ne luam dupa gura lumii...aaa, a zis cutare mare creator ca asta e trendu,trebuie sa fiu in trend...iar noi fetele, femeile, domnisoarele..hopa si eu trebuie sa am aia aia si aia....pana la urma cine ma place ma place asa cum sunt....nu-mi trebuie ultima vestimentatie de la milano sau paris...nu-mi trebuie ultimul ruj sau rimel de la loreal sau asa mai departe.....
Iar asta ma duce cu gandul la anii cand femeie nu avea prea multe drepturi in societate..trebuia as fie casnica, sa se aranjeze, sa faca pe plac sotului...ehh uite ca ne-am emancipat(traiasca feminismul) suntem independente, libere sa gandim, sa cream- asta pe aici pe acolo-si aici e o lunga discutie despre obiceiuri si traditii (prin China, japonia-gheise, picioare cat mai mici, parul cat mai lung, fata cat mai alba, 5 kile de fier la gat, lanturi si nu stiu ce alte prostii) ma mai uimesc si eu cand ma uit la vreo emisiune pe Discovery, prin triburi din alea uitate de lume unde se pastreaza obiceiuri de mii de ani, dar noi cei globalizati, capitalisti, urbanizati nu am rezista o saptamana fara calculator, televizor, telefon mobil, internet si alte cele care in fond ne fac viata mai usoara, dar ne indeparteaza incet incet de uman...suntem tot mai putini fiinte sociale....si uite asa dau dintr-un subiect in altul...pana la urma trebuie sa ating cele 70.000 de ganduri pe ziua de azi:)

ganduri banale, care trec prin mintea fiecaruia dintre noi si care ar trebui sa ne faca sa reflectam mai des asupra lumii in care traim si pe care noi o modelam....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu