E vinerea mare....

si a trecut ca o vineri aproape normala pentru mine...mai putin ca am vopsit ouale azi....in rest the same....
Si ma gandeam..ca multi dintre noi am pierdut "spiritul" Sarbatorilor Pascale....suntem prea ocupati, prea tristi, prea nervosi, prea irascibili si prea inconstienti...
putini sunt cei care simt cu adevarat Pastele...probabil cei de la sate..pentru ca acolo traditiile sunt vii...in orase...toate sarbatorile au devenit ceva comercial...sa cumparam mult si aiurea..sa facem risipa....iepurasu in sus si in jos....sa bem si sa mancam...
oare cata lume a tinut post cu adevarat?
oare cati s-au gandit in Saptamana Mare la insemnatatea Pastelui?
Cu cat trec anii...cu atat generatiile sunt mai "inconstiente" ca sa zic asa....si sa nu folosesc alt cuvant...
Plus ca unii lucreaza de Pasti...ca sa se faca vanzari....nu mai tinem cont de nevoile omului....totul e comert....totul e vanzare-cumparare....si in ziua de azi poti cumpara aproape totul....mai putin valorile spirituale, emotiile si sentimentele....in rest....

tare mi-as dori sa imi petrec Un Paste la tara...in miezul traditiilor..sa vopsesc oua traditional si nu cu toate chimicalele....sa simt....sa ma bucur cu adevarat si sa realizez adevaratul sens al Acestei sarbatori.....

cand eram mica era altfel.....

Totusi ce inca ma da peste cap e filmul acela Passions of the Christ...care imi da fiori...si ma gandesc ca in realitate poate a fost mult mai rau....

si dupa zic...asa e natura umana...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu