asta am citit-o la curiozitati despre oameni:)....poate de-aia suntem toti experti (ma refer la romani, in special) in toate domeniile...toti ne dam cu presupusul chiar daca nu e domeniul nostru.
oare cat la suta din gandurile noastre se implinesc?....

trecand peste faza cu gandurile...povesteam la curs cu un profesor, care ne-a impartasit o curiozitate si mai interesanta, referitoare la cat de uniti suntem si apropiati unii de altii chiar daca suntem la mii de kilometri departare unii de altii. 1 Toti am dat mana cu presedintele, prin oamenii de langa noi, prin prieteni, familie, cunostiinte , amici. De exemplu, in cazul meu: am dat mana cu un coleg, care a dat mana cu un profesor (eu fiind studenta la Stiinte Politice in Sibiu), profesorul a dat mana cu un consilier de la Bucuresti, care a dat mana cu vreun Deputat sau Senator, care a dat mana cu vreun Ministru care a dat mana cu presedintele. Deci indirect si eu am dat mana cu presedintele. Asta asa la nivel national. Dar foarte tare ca printr-o singura atingere m-am "conectat" daca se poate zice asa, cu persoane de pretutindeni din lume:) ce fapt banal, dar foarte interesant.....
suntem la mii de km departare, dar apropiati. suntem diferiti dar asemanatori..traim intr-o lume plina de antagonisme, dar suntem mai interconectati ca niciodata:).....pana la urma lumea e mica:)

imi place sa cred ca nu suntem niciodata singuri.....:D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu