1 mai la munte....


a venit varaaaaa.......
de 1 mai, am facut o drumetie la cabana Bargaciu impreuna cu Alex(Baby), Alex(Fra), Mihaela si Eugen. Timpul si vremea a tinut cu noi...si am avut parte de o zi super.....

A fost prima data cand am urcat la Bargaciu, am lasat masinile jos pe valea Avrigului, si de acolo cu pejosu spre varful muntelui:)

Peisaje extraordinare....
Caldura...
multa lume...
soare...
vreo 6 magari care se tineau de nazbatii......
zapada pe platforma......
floricele fara numar pe drum:)....
un hamac....
un balansoar.....
si o priveliste geniala....

Asa am petrecut eu 1 mai muncitoresc,
cu prietenii la o gura de aer curat....

m-am intors de acolo mai vesela, mai bronzata, mai fericita:)

Urmatoarea escaladare va fi pe Negoiu:)
pazea ca vin:P

un weekend genial...
bine ai venit vara, soare, caldura, buna dispozitie si veselie....


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu