dintr-o idiotenie in alta....nu se gandesc deloc cei de la conducere la noi....cum se gandesc ei oare ca se vor descurca romanii daca se taie 25% din salariu si pensionarii cu minus 15%.....
hai sa lovim in marea masa...care lucreaza la stat.......
am asa o stare...i cu cateva luni in urma se vorbea de mariri de salarii la profesori, la doctori, sporuri peste sporuri...azi....taie si fulgera.....oare alta solutie nu au gasit?
din gafele lor, sufera tot romanul...
Si uite ce afirmatii face Distinsul nostru Presedinte:
"Nu este o reteta usoara, dar este necesara. Pentru ca economia reala a reactionat corect la criza, cel care nu a reactionat corect la criza este statul."
hopaaa....adica vrei sa zici Domnule presedinte ca statul e de vina????...fantastic..cum de nu ne-am dat seama.....
inca un subiect TABU....
concluzia e ca tot saraci vom fi.....si cum zic unii..era mai bine pe vremea comunismului....
i dai la om acadea...dar ii tai un deget...
avem de toate..dar n-avem bani...
mai lipseste sa creasca preturile la gaze, curent, alimente si vom fi intr-o tara de vis.....
Romania..tara mea de glorii...tara mea de vis...
m-am saturat de cate minciuni gogonate ni se vand din partea conducerii....
suntem de vina ca i-am ales....suntem de vina ca nu actionam....suntem obisnuiti cu raul....ca doar romanul zice....lasa ca om trai si om vedea.....sau....toate trece....vorba unui distins...
mi-a stricat ziua vestea....nu ma gandesc la mine...ma gandesc la toti, cat oare vom mai putea duce?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu