fericirea nu se cumpara in rate.....

ce bucura pe toata lumea? Faptul ca exista viata pe Marte? ca am absolvit o Facultate? ca am luat Bacul? ca ne-am facut un iubit/a? ca avem bilet la AC/DC? ca a castigat echipa favorita de fotbal, baschet, volei? ca a venit vara? ca a iesit soarele? ca am revazut o fiinta draga? ca suntem iubiti? ca am ajuns intr-un loc unde am visat mereu? ca am visat pur si simplu? ca avem ce manca? ca avem un fratior mai mic? ca o sa avem un bebe? ca ne vom casatori? ca suntem in pas cu moda? ca suntem apreciati? ca am luat o nota de 10? ca am scris o carte? ca ne-am gasit un job? ca ne-am deschis o afacere? ca e reuniune de familie? ca a aparut un film nou? ca am citit o carte? ca am mancat o prajitura......
ca a scos Smiley un nou album...ca vine Grasuu XXL in Sibiu:).....ca mergem la un concert...ca e un festival....o piesa de teatru... o cana de ciocolata....o tigara....poate fi toata lumea fericita in acelasi timp...toti..de pretutindeni?...nu....pentru ca exista razboaie, crime, violuri, certuri, familii dezbinate, orfani, saraci,avorturi, dezastre ecologice, inundatii, incendii.....fiecare dintre noi pierde ceva, pe cineva, candva, cumva, undeva.....dar totusi......cateodata chiar e aproape toata lumea adunata la un loc fericita......e un sentiment minunat sa experimentezi feeria,fericirea comuna......cateva mii de zambete la un loc....urale...imbratisari....lacrimi de bucurie....cred ca cel mai usor se vede la impatimitii fotbalului sau handbalului romanesc......o masa de oameni...cu sufletul la gura asteptand "gongul" de la sfarsit.....
este recomandata o doza de fericire..incercati un meci de baschet-CSU-galeria e mortala:), incercati iesiri cat mai dese cu prietenii, mergeti la concerte cat mai des, mergeti la Stand-up Comedy...fiti langa cei pe care ii iubiti.....pentru ca timpul trece dar amintirile raman .....:)


                                                  FERICREA SUNTEM NOI INSINE!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu